Je winkelwagen is momenteel leeg!
Leren groeien
Ik ben de tool. Ik heb leren lezen, schrijven en rekenen. Wie leert mij รฉcht te denken?
Dit is mijn normaal. Hoe langzaam je referentiekader steeds iets opschuift.
Mentale modellen. Denkstructuren om bewuster na te denken.
Gevangen in de aantrekkingskracht van je smartphone. Zonder echte bewustwording of een expliciete keuze te hebben gemaakt, zijn we steeds minder vrij in onze gedachten geworden.
Wat moeten we afleren om succesvol te zijn? The Mindset for Transformation.
Tips voor probleemanalyse (in plaats van symptomen te bestrijden).
Hartverbinding
Hartverbinding. Gebruik jij je hart bij het nemen van belangrijke besluiten?
Organisaties herontwerpen voor veerkracht en versnelling. Over het omarmen van een nieuwe richting.
Laat je stem horen. Ik hou van het begrip โfinding your voiceโ. Het kent meerdere lagen en betekenissen.
Make Something Wonderful: Steve Jobs in eigen woorden.
De kracht van verbeelding
Leadership and the New Science. Margaret Wheatley over leiderschap en organisatieontwikkeling.
Toekomstdromen. Het creรซren van een strategische routekaart voor de toekomst.
Creativiteit
The Creative Act: A way of Being. Dit boek van Rick Rubin is een mix van creativiteit, filosofie en spritualiteit.
Innovatieve denkers creรซren niet, ze verbinden. In 1940 schreef James Webb Young een klassieker op het gebied van creatief denken: A technique for producing ideas.
Lemons. How the advertising brain turned sour. Orlando Wood over langertermijndenken in reclame.
Context verandert alles
Time, time. Tijd is niet lineair.
Een man is volledig in het zwart gekleed. Context is vaak het belangrijkste als het gaat om het vaststellen wat mensen denken, gedragen en hoe ze handelen.
Diep in jou zit het krachtigste instrument dat de mens kent: een idee. Shapes of stories, de bouwstenen voor een goed verhaal.